Monday, October 24, 2011

4-11 oktober 2011.

Assalamualaikum.

Hari apa tuu? Haha cuak tak cuak aku masa tarikh tuu. Semua pelajar tingkatan tiga sedang menghadapi Penilaian Menengah Rendah (PMR). #cehhayat muehehe hari rabu sampai hari selasa berjuang mati matian aku masa tuu. Eh aku duduk hostel tau masa PMR tuu. Percaya tak? Haa apa kau ingat aku tak boleh duduk hostel? Semangat pulak aku kan kan. haha memang majo ramai ahh form 3 yang stay hostel.

Form 1 form 2 takde pulak kan? So lagi best lahh. Hee bukan best boleh enjoy kay best boleh study. Senyap sikit dorang takde aite? Hihii k stop pasal hostel. Err Alhamdulillah selesai juga akhirnya perjuangan aku :) legaa rasanyaa. Kalau tak, tak tenteram hidup aku. Siang malam pagi petang dok pikir sempat ke aku nak study lagi nii? Haa tuh lah tak buat preparation awal-2. Ni lah jadinyaa. Haha kfainn lepas ni pikir result pulak.

Terima kasih ayah mama sebab dah tolong sedaya upaya sehingga ke akhir peperiksaan. I Love My Parent <3 So lepas PMR nak buat apa? Wink wink dah keluar awan otak aku. Bercabang cabang haha kay lepas habis exam terus cutiii. Yeayyy! Hari tu sebelum exam mama dah cakap, kang lepas exam kakak belajar masak eah. Nanti mama ajar. Wuu wuu ^^ dah pikir awal-2 apa rasa bila aku masak nanti. Haha tah rasa apa tah nanti. Tapi kena belajar jugak lah kan, kang mcm mana nak jadi isteri orang? Kesian suami aku nanti makan kt luar jeee. Muehehe

Start je cuti mulaa dah aku. Dah plan awal-2 nak pi mana nanti. So dengan permission mama aku hang dengan my bestfriend :D And here's the picture:

Sepetsss >.<





No comments:

Post a Comment