Saturday, March 31, 2012

Library.

Assalamualaikum.


Hai eberibadi. Hekhekhek semalam aku jakun dengan semua benda. First time aku naik benda tu first time aku pergi sana. Library baru ni memang first time aku pergi. Tu yang jakun sikit. Hahaha boleh tahan lah bestnya semalam tapi dorang balik awal sangat tu yg err -__- Baru sampai jakgi dah nak pergi bowling. Haih untung aaa tya kan ada orang buat surprise. Wuuu jelly doo.



Ehem datang-datang terus lepak sama. Ramai budak samtish kt sana and i meet budak baju merah. Handsome lolololol shuk pelik je kitorang usha budak baju merah tu.  Act tak banyak pun homework yang aku bawak pi sana. Lepas siap homework tolong fazu dengan anis buat bm. Masing masing dengan kerja masing masing. Budak laki pulak masing masing dengan lappy masing masing. Haha haram jadah aku tak bawak lappy, lupa doo.


Tingkat satu tu takda sorang pun yg guna. Haha rasa awkward pulak bila aku dengan niena je yang nak guna. So kitorang pinjam ewan punya je. Tapi yang peliknya shaza pun ada. Tah bila masa dia sampai pun tak perasan. I meet my junior nurin alina and yana. Yeahh  

Nurin and Yana

Meet Aini and Wafa

While waiting yang lain sampai, kitorang pergi cafe dulu. Dari pagi tak makan lagi, lapoooo gila. Boleh beku pulak tu aku duduk dalam tu. Makan nasi ayam rasa halia rupanya memang nama dia nasi ayam halia. lol habis makan naik atas semua dah datang.  Penuh dua meja.  Hafiq datang terus buat kerja. Semangat betul dia tu. Tapi takde gambar diorang pun. Belum sempat lagi dah pergi bowling dulu. And yeahh malas nak cerita panjang lebar lagi soo lets goo bebeh





Fine. Time ni dah balik







Much  love *Fieqa

No comments:

Post a Comment