Sunday, January 23, 2011

Gahhh :) !


gahhh ! horayyy ! walaweyhh , lme sungguh aku tak hupdate blog ni kan ? berzaman dah . org lain semua dah berpuluh puluh post walaupun busy pasal sekolah tpi aku 1 post pun tade lagi . ni yg nk bngga sikit nehh . nk lompat lompat jugak lah mcm domokun yg comel kt atas tuhh . haha tak salah kan ? aku kecik lagi , blum dewasa pun . so boleh la lompat lompat lagi . wahaha :D 

tapi ad jugak kan yg serupa dgn aku nehh , tak hupdate blog berzaman zaman dah . tgk post dia yg sama je dri start sekolah lagi . haha busy lah katekan . homework dah mcm ape dah . tak pernah kalau pergi sekolah tade homework . balik msti kena siapkan ! grr -.- mmg tak ckup tgan lahh . but nvm :) demi PMR semua tu kan ? so siapkan jelahh .

 insyaallah 9A tu akan jdi milik saya :) AMIN . nk gembira jugak mcm kakak kakak and abang abang yg dpt straight A's tuu . best nye lah kan , betapa gembira nya parents kita kalau kita dpt staright A's . so tahun ni terpaksa lah kurang kan online :) phone pun jrang guna . mama je yg pgang . kesian kan ? haha mmg merana la kalau nk PMR . but setahun je mcm tu . hee :) ehehh , i gtg lahh korang . byebyee :)

*next time update lagi :)

No comments:

Post a Comment