Sunday, January 30, 2011

aiyomamaji !


 I'M BACK :)

walaweyhh walaweyhh , for one weeks terperap dlm rumah selak selak helaian buku tuhh .

homework mcm untuk setahun punya .

masuk bilik , toleh kanan buku . toleh kiri buku . pandang belakang buku . pandang depan buku .

keliling aku penuh dgn buku jaa .

haa , nmpk gmbr kt atas tuh ? serupa mcm tu lahh bilik aku -..-

HAHA , tapi tade lah smpai semak mcm tu lagi .

still bersepah mcm org lain punya bilik . 

aku blom smpai tahap tu lagi , btw agak agak smpai bile bilik aku nk jdi mcm tu ha ?

haha , sblom kne bebel baik aku kemas dulu .


fulamakk ! wehh wehh .

bila kau nk balik ni . lmbt nye lahh .

rindu kau dohh . bnyk bnde halah yg aku nk story dekat kau nehh .

cepat lah balik ATOK ! cepatlah !

saya rindukan atok ni .

okay stop ! tu je yg aku nk ckap psal dye . hihi


horayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !

SELAMAT TAHUN BARU CINA :) 

hah , perlu ke aku sambut ? haha

nvw , hormat sudahh .

cuti cuti malaysia !

but , org lain semua dh start cuti . sekolah aku je blom . kesiann kan ? 

maklumlah , sekolah aku bukan nye ad org cina punn .  *itu sebab* lmbt cuti . nyiahahaha

tapi ttap cuti jugak kan ? bersyukur lah sikit wehh dpt cuti lama .

sekolah lain tu , ad yg cuti 2 hari je punn . lagi lah kesian .

anyway , aku dah tak sabar nk cuti walaupun homework tuu dah setia menunggu aku :)


yuuhuuuuu !

nk jerit kuat kuat mcm ni boleh ? haha nk besar besar kan mulut tuu , boleh kan ?

bhaha , dah lama aku tak jerit mcm ni.

dulu yelahh , selalu jerit . terpekik sana terpekik sini .

sebab marah adik aku yg degil tuhh . haha

skrang ni dah tade sape aku nk marah dahh .

dorang dh besar . dulu kecik kecik boleh la aku mrah .

skrang ni bile mrah , tak nak dgr lngsung . bengang betul !

so baik aku tak payah mrah dahh kann . buang masa jaa :D


whoahhh ! very delicious .

menyelerakan . yummy yummy .

sedap giler lah wehh . dah lme tak mkan aiskrim .

cehh , padahal dekat sekolah hari hari aku makan aiskrim :)

ckap pasal aiskrim ni , tadi faiz ckap esok dye nk blanja aku aiskrim . so aku akan tuntut itu ! HAHA

haa , wehh . lapar dohh , tadi mama msak smbal udang . tpi dah habis sbb aku yg habiskn . huahuahua .

grr , aku makan bnyk kot skrang . berat aku dah naik pulak . haha . itu lah yg aku idam idamkan .

nk berat badan aku naik , but tak nak lah naik mendadak . setakat berisi sikit okay lah kann .

daripada kepeng jaa ! muahahaha asal pegi sekolah , aku akan digelar keding , gepeng ! itu lah yg aku alami hari  hari

 haha but aku tak kesah punn . hihi :) dah terbiasa dgn pnggilan mcm tuu . lgpun mmg kenyataan kann . 

nyiahahaha :D

okay , hari ni aku ter-rajin nk taip sorang sorang sebanyak ni . selalu nye tak lah kann . jangan harap aku nk update slalu smpai bnyk ni . wahaha , takde mase langsung . okay cukup lhaa tu , tak payah nk membebel sorang sorang kt bwah ni . skrang aku nk siap pegi jalang jalang and mkan KFC :) byebyee

No comments:

Post a Comment