Saturday, January 1, 2011

happy new year :)

Asslamualaikum 

heyyhoo :) wassup beb ! yeayy , HAPPY NEW YEAR :) SELAMAT TAHUN BARU :) hahah , jam menunjuk kan pukul 12.00 . yeahh , itu dia . pom , bom ,  pop pop , hahah . semua ada . pelbagai jenis mercun tuu XD . sempena tahun baru , membuatkan aku rajin gila nk menaip :P heheh 

Best woo malam ni :)) kenangan yg terakhir dlm 2010 . gembira bersama sama mereka (; buat barbeque , best gila lah wehh . rugi kau tak join . HAHA :D bakar ikan keli , whoahh ! sedap sedap . yummyy :P hahah . 2 ekor aku makan . cehh , sedap sgt lah kan .

Makaroni dia , pergghh . sedap hingga menjilat jari tuu . hahah *batak ! cett , dah msuk tahun baru dah ni . azam pun msti lah baru kann ? hahah . azam aku thun ni , kalau boleh tak nak tnggl solat *insyaallah . yg kedua , 9A msti jadi milik aku . *insyaallah amin , doakan aku eah :) yg ketiga , tak nak jadi jahat ! HAHA *boleh ke ? boleh kott

Haha , ckup tu jela yg aku bg tahu . yg lain tak perlu okay :) nk cakap sikit ni . dengar tau , tau ! dengan bangga nya , saya mengishtiharkan bahawa SAYA FORM 3 :) hahah kalau ikutkan blom lagi daa . 24.12.2011 nanti bru form 3 . ngehngeh , so aku muda lagi lah kan . rite ? wahaha . blom tua lagi , kau tu yg dah tua . wakaka

Ehe , sudah menjadi calon PMR pada tahun 2011 . *ecehh gahh , PMR ? aisehhmenn dah dekat dah tu . blom ulang pelajaran form 1 form 2 lagi . haiyaa -_____________- brapa minggu , brapa bulan boleh ulangkaji semua tuu ? lama kott . 

HAHA , dah lupakan pasal tu kejap . igt bnde lain pulak :) haha , ehh tnggl kenangan 2010 je , but kenangan 2010 la yg paling best . time form 1 blur blur je :) HAHAH msuk 2010 wahh , gempak kot form 2 ! ngehngeh , kalah yg lain . 

TETT , tahun 2011 ni tak tahu lagi best ke tak . insyaallah best kott , hee :) semua sibuk baca buku je . calon PMR lah katakan . wahahah :D wehh wehh , err two more days . since that no more phone and facebook , grr NO NO ! dont know what will happen after that :( huh , merana aku lepas ni ! HAHA

HAPPY NEW YEAR :)

No comments:

Post a Comment