Saturday, January 1, 2011

huaaa :'/


huaaa :'/ aku nk tahun 2010 tu balik boleh tak ? boleh kan ? yeahh , esok dah sekolah :) maybe happy maybe not . yaa , saya mengaku mmg saya tak boleh lupakan semua kenangan 2010 . termasuk lah , hari pertama aku kenal kau :) tpi kena lah terima kenyataan yg skrang ni aku berada dlm tahun 2011 ;)

huh , okay . mybe susah ntuk aku lupakan kawankawan yg buat aku tersenyum lebar time cuti hari tu . yeahh ! thank you to tya sbb nk webbie dgn aku :) adik nana and adik mira , im gonna miss you all :'/


 alya sasha binti noor zamri ! im gonna miss you gendut . i had an awesome time with you we laugh together , we shout together , we story together , and also we eat together :'/ HAHA okay , you must study hard lets the old story past true our life :) i also gonna miss your smile . yeahh ! you smile make me smile too :') don't change so someone will like you . lastly , i want you to know that im really really miss you :'/ okay , huh dahdah makin bnyk aku ckp pasal kau makin meleleh air mata aku :D
ILOVEMISSNEEDYOUSOMUCH :')


 yeahh dia lagi comel :') gelang kita sama kan alya ? GAGA :')
yeayy , ILOVEYOUMOREANDMORE !

wahhh ! terharu kau baca nanti . hahah . grr , wehhwehh . adehh , esok dah sekolah . baju belom gosok lagi , whoahh , malas betul . belom ikat tali kasut lagi . hahah , segala galanye belom . means , belom sedia nk pegi sekolah :) GAGA , yg lain semua dah balik asrama . agak nye ape perasaan dorang eah bila nk balik asrama ? mybe susah kot untuk tinggal kan org yg dorang sayang . kan kan ? mama , papa , grandma , and siblings :)

yeayy , org lain semua dah berpusu pusu nk pack barang . aku ? hahha , aku tak dduk asrama lah , so tak pyah nk pack barang semua tu . *ecehh haha . ouhh okay , cukup lah tu kan , pnjang dah ni . heheh :) 

 yeah , aku gabungkan :)

No comments:

Post a Comment