Friday, January 7, 2011

minggu pertama :)


toink toink ! heyy choyy . everybody okay ? HAHA mereng kejap :P sekolah ? bila start sekolah ? hari apa ? brape hari bulan ? *cehh buat buat tak tahu pulak . ISNIN , 3 JANUARI 2011 perdana menteri mengishtiharkan bahawa PMR pada tahun ini dimansuhkan :') horayyyyyyyy . suka nye aku ! HAHA pandaipandai je buat keputusan sndiri . waa , kalau aku jdi perdana menteri dah lme aku mansuhkan PMR tuu . 

yeayyy ! grr , mcm mana sekolah ? okay ? err -.-' first day lagi dah berlambak - lambak keje sekolah . mcm cikgu tu tak boleh bg lagi bnyk pulak kan ? aku rse sikit je . dorang yg kte bnyk . hahah , yeahh ! sikit sgt kan . smpai aku tido pukul 1 2 pagi ntuk mnyiapkan keje sekolah tu . 

wahaha , bagus bagus . cikgu pun semua nye mcm harimau . menakutkan ! seram aku -.- HAHA  adalah beberapa org je yg okay . baik lah jugak kan , tpi ble time BI je . aku rse nk lari je kott , puan wirdahayu . waahh , semua pelajar dh kenal dia . dia lah yg paling garang ouhh . tpi pelik , time dia tgah marah marah tu pulak , fazu boleh lagi ckp "weyy aku ngntok lah" . haha , aku dah cuak dah time tu . nsib baik semua keje dia aku siap !

memeng jarang lah aku online , time weekend je boleh . keje sekolah terlampau bnyk . fon pun tak boleh pgang selalu . grr , bengang ouhh . naik je form 3 nk buat apa semua tak boleh . geram je ! hmm nvm . yg penting 9A tu akn jadi milik aku . AMIN :) yeahh , okay lah . ni pun nk cepat mama suruh off dah . hoho byeebyee :)

No comments:

Post a Comment