Friday, February 11, 2011

netball / bola jaring :P


penaaatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ! pfftt pftt stop . HAHA huh , dengar la ni dengar la ni . err , tadi igt mcm mlas je nk join latihan netball tuh . tapi , nnti ble tak join dorang ckap ape pulak . so join jelah kann . smalam time aku excited nk main , but hujan lah pulak . huahuahua , hari ni aku tak semangat langsung nk main kne main pulak . grr -..-  but best jugak dohh main netball . sbnarnye lah kan , aku tak ingat sgt pun cra nk main tuh . tpi main tibai je . dah mcm org gila kt tepi jalan tu haa . lari sne lari sini dgn tudung yg tak betul , tgah tgah hari buta pulak . huahuahua janji org tak ckap yg *aku main salah* okay ! wahaha :D 

CUTI SEKOLAH :)

cuti lagi ? brape kali nk cuti je dohh ? bru brape hari sekolah , dh cuti lagi . haha but biar lah , best woo . but homework ttap ad lah kan . tak kire lah cuti brape tahun pun , dugaan tuh msti ad . tak sempurna hidup klau tade dugaan tuu . kan kan ? nyiahahaha bernasib baik sikit lah wehh , kali ni cuti homework BI tade ! just yg hari tu punya je . tu pun nk tnggal sikit je . whoahh ! tak penah penah wehh . ttibe tade homework BI , but teacher kata nanti naik sekolah homework bnyk dohh . wahh , nangis berguling-guling aku nanti . HAHA


No comments:

Post a Comment