Tuesday, March 15, 2011

yoowwwwww what's up


Assalamualaikum :)

Memberi salam adlah lebih afdal drpd berkata hye or hello . okay stop berceramah . woot woot , maaf lama tak mengupdate :] last week ad ujian prestasi satu . faham faham jelah kan bila ad ujian ape aku buat ? hoyahh , selain tu *cehh penanda wacana haha aku mmg terkenal dgn sifat pemalas . ulang lg sekali , PEMALAS okay !dulu first2 aku ad blog , bukan main lg aku update . klau boleh satu hari 2 3 post . harharhar .

But skrang , MALAS gila okengg ! ohh ye , tadi aku blogwalking kejap then aku tgk blog org lain semuenye jelita jelitaaaaaaaa ;P blog aku dah mcm ape dah . aku nk tgk pun tak lalu , hihii . hmm , cuti sekolah seminggu ni membosangkan -..- plan nk hang , but tak tercapai lg hajat aku tuh . mybe esok kott kluar dgn tya sayangg

Huh , hari tu aku balik kmpung ad majlis pertunangan pakcik aku . then aku ckap dgn mama , ma nanti org tunang nk pkai warna purple lah haha . lpas tu mama ckap , haii dah gatal sgt nk kahwin ke ? HAHA dushdush -,- tak nak aku kahwin awal awal . 24 tahun nanti bru boleh . ecehh :P okehh , mlas nk berleteh pnjang lebar lg mcm mak joyah kang tak pasal pasal lebar pulak mulut aku . haha byebye

aku suka pkai baju kurung tuu :)



No comments:

Post a Comment