Sunday, March 20, 2011

Dah lama aku tak menaip .


Assalamualaikum :)

yoww yoww what's up ! dah lama sungguh aku tak menaip dan tercongok dpan lappy lama lama . rindu perkara tuu woo . hari ni aku berkesempatan untuk menaip sorang sorang di rumah wlaupun dah nak maghrib . hah lantak lah . act aku tak tahu nk ckap pasal ape , tu yg malas nk update .

memandangkan hari ni last cuti dan esok aku akan kembali ke sekolah so nmpk nye lama lah aku tak update nanti . homeworks pun semuanyee blumssss siap . aku tak sentuh ape lagi ni . diari BI pun blumss siap . ape nk jadi anak dara ni . pemalas buat kerja sekolah , kerja dkat rumah lagi laa kan . harhar . makan tidur makan tidur je tahu . 

ngekk ! aku dah lah lemah BI teacher lagi nk suruh aku buat diari BI . haramm . mmg tak kan aku buat lah kan . harhar . menggelabah haram lah aku malam ni . KAHKAHKAH -__- suka sangat buat homework last minute . ni lah jadinye kann . hihii . okayy , nk siapkan homeworks lah . kbye :)


No comments:

Post a Comment