Sunday, October 23, 2011

Jamuan raya I-City.


Assalamualaikum.

Lamanya tak update blog. Rindu rindu. Okay hari tu kita pi jamuan hari raya i-city. Aku pikir best sangat ahh kan, sekali sampai hampehh-.- bosan gilaaaa. Makan pun sikit jee malehh nk beratur. Panjang bebenor. Kau tahu tak aku jumpa siapa? Wahh excited aku bilaa nampak akak comell n_n ni haaa aku jumpa kak Nisa Kay. Tak sangka pulakk dia ada. Tapi tak jumpa dia pun. Nampak sekali jee, then cari-2 lagi tak jumpa. Kfainn hampa kejap. Muehehe ramai gila kot malam tuu. Jalan pun susah sesak gilaa, kay nasib baik aku slimmmm boleh lah lalu celah celah #perasankejap tenee :P


Me Tya Teah *EverLastingFriend

Awin Tya Teah

With Ziera Jolie \m/


Aina and Wawa

V-Rawks

Mataku sepet >.<


Tya ketot :P






 FieqaWanii

No comments:

Post a Comment