Saturday, August 27, 2011

Dam Dam Dum Raya :)

Goodbye Trial.

Assalamualaikum :)
Selamat Hari Raya,hari untuk kita bersuka ria. haha siap nyanyi-nyanyi lagii. Padahal lagi tiga hari. Tiga hari je lagi? haha watlek watpeace :D alhamdulillah baju raya aku semua dah beli. Mama semangat sangat tahun ni beli awal-awal lagi tuu. Tahun ni aku tiga beradik warna coklat-coklat pink. Mama ayah warna kelabu. haha mama ckp tahun ni die tak nak same dgn ktorang. Die nk same dgn ayah jee. So sbb tu lain-lain. Biasenye setiap tahun ktorang ade tema. Tapi tahun takde. Alah klau takde pun time raya family tetap ceria :) muehehe

Ehh, asyik ckp pasal raya jee. Padahal puasa belum habis lagi. ngehee. Dengar nk raya mmg seronok. Tapi ade jugak sedihnye. Ramadhan dah nk habis. Rase mcm sekejap sangat puasa tahun ni. Tak puas. hihii Terawih pun berape kali je pegi, alasan nk bace buku nk trial. haha tapi bile dah habis tak jugak pegi. muehehe aku pegi Jalan Tunku Abdul Rahman perghh sesak gila.

Kaya raya tauke kedai shawl kt sana. haha sehari je dah berape banyak untung die. Actually tahun ni aku nak bg kad raya dkat org-2 istimewa. haha tapi tak berkesempatan aku nk menulis kad raya disebabkan terlalu khusyuk hari-hari bace buku. haha hari aku peluk dgn aina, farah and mell. waaaa, best gile ahh. haha terharu woo kena peluk mcm tu. sayang korang ahh wehh.

Kay, tahun ni raya cuti seminggu je. Tak puas kot. Tapi okay lah seminggu jee drpd lame-lame kang lagi lah aku tak sentuh buku nanti. seriously tahun ni tak boleh ikut mama raya sangat. PMR bulan sepuluh. sebulan je lagi. entah sempat entah tidak aku study mne yg belum aku study. tapi insyaallah sempat. Trial hari tu susah laa jugak lagi-lagi math die. Tak pernah cukup masa aku klau buat math. hahaha

Nak bwak buku balik kampung, tapi comfirm aku tak kan sentuh ahh. So time raya, biarlah raya dulu. Kang dah masuk raya kelima keenam baru mood buku balik right ? muehehe rase mcm tahun ni aku tak dpt duit raya banyak-banyak mcm dulu kot. Pernah sekali aku pegi rumah sorang makcik ni. Time kluar nk balik tu salam lah kan, then die tanya. 'ni dah kerja ke sekolah lagi?' haih sedap hati die je ckp aku dah keje. tua sangat ke aku ni haa. haha setahu aku muda, yelaa lahir bulan 12 kan? bhahaha.

Sempena Hari Raya ni, aku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf atas segala kesilapan aku selama ni mahupun sengaja ataupun tidak sengaja. Maaf jika ade terkasar bahasa, terlanjur bicara dan segala ter yg pernah aku lakukan hihii Hari Raya ni jaga diri baik baik kay korang :) jangan main mercun lebih-lebih. kang ade pulak yg putus jari lah ape lah. setakat main pop-pop mcm aku pun bolehh :D haha lagi selamat. tak membahayakan keselamatan pun.

Welcome Hari Raya.

No comments:

Post a Comment