Wednesday, November 30, 2011

Bulan akhir bagi tahun ini.

Assalamualaikum.

Heyyhooo. Esok dah masuk bulan baru. Bulan akhir bagi tahun ni. December adalah bulan yg paling ditunggu tunggu bagi aku. Yeahh my birthday on 24 december kayy. Tu yang semangat nak masuk bulan dicember. Hewhew. Bulan ni jugak result PMR keluar. Cuak tak cuak tak? Serammmmmmmm je kankan. Semua orang mesti nak cemerlang dan nak tunjukkan yang terbaik dekat parents kan? Wajib ade dlm diri masing2 niat tuu. Siape yang tak pernah fikir mcm tu memang ahh kann. Takut nak ambik result. Aku harap aku diberi peluang untuk berjaya dlm PMR dan peperiksaan2 yang akan datang seterusnya nanti. Doakan aku yee :) Aku juga doakan korang semua dapat result yang terbaik. Hari ni tak nak buat entry pepanjang. Cukuplah ni je. Hehehe kbyeeeeeee November ;D

Welcome DECEMBER ;)










Much Love *Fieqa

2 comments:

  1. hee. ske dcmber sbb bufday && tkot dcmber sbb rsult PMR nk kua ehh. pape pun hope anda success! :)

    ReplyDelete
  2. good luck utk result oke.. birthday adk ein lakk 22 december.. :)

    ReplyDelete