Monday, November 28, 2011

Holidayyyyyyyy.

Assalamualaikum.

Hmm tiga hari tak dapat online and hari baru boleh online. Wa fikir kt hotel sane ade wifi ke kan, rupenyeee takde punn. Haa kay, holiday ni korang pegi jalan manee? Aku holiday pi cameron jee tu haa dekat pahang tuu. Hehehe takdok duit nak pegi nun jauh, luar negara ke apa kan. Pegi cameron pun dah kebas bontot duduk dalam kereta lame2. wuu n_n

Err mule2 macam tak best jee, bosan je takde pape. But bile petang turun town mmg best ahh. Semua aku borong haha. And ade satu baju strawberry mama belikan. Wohoo rasa segan nak pakai, haha macam budak kecik dohh. Aku fikir dah tak sejuk sgt ah kan kt sane, orang lain yg pegi pun kata tak sejuk mcm dulu. Tapi aku pegi same je dulu dgn skrang. Sepanjang duduk kt sanaa stokin tak lekang dari kaki. Haha mandi pun sehari sekali jee. Peluh setitik pun takde.

Haha macam batak pulak. Maaf lah, dah berapa tahun tak pegi sana tu yang jakun sikit. Hahaha hari2 pegi pasar malam nak beli strawberry coklat. Dekat sana jelaa ada kan? Sini apa jee ada kt pasar malam? Hehehe so here we gooo ;)

Mok teh and nenek



Ladang Teh. Swear pemandangan dia lawa giloo






Aku ada kawan omputeh. Kau ada? Hahaha

Belah kanan ni gojes gilaa ohh, mata dia biruu :P

Ladang Kaktus

  Haha mengado senyum nampok gigi :D #bajustrawberry


Sarah omeyy

Time ni syahmi merajuk tak dpat pegang camera. Haha

Hari last pegi pasar malam sebelum balik.





Much Love *Fieqa

No comments:

Post a Comment