Sunday, March 27, 2011

Borong pashmina di jalan Tunku Abdul Rahman .


Assalamualaikum .

Semalam hari Ahad dan hari ni hari Isnin . tpi knp aku update time time mcm ni ? sepatutnye skrang ni aku dkat sekolah . haha okay . hari ni aku tak pergi sekolah . amik MC . entah knp ttibe kaki aku bengkak and ada bintik bintik merah mcm kena gigit nyamuk tu . pergi klinik , doktor ckap tade pape pun . but dah tak boleh jalan tak kan nk pergi sekolah jgak kan ?  

K , semalam aku pergi jalan Tunku Abdul Rahman . belum trun kereta lagi dah kecoh mulut aku bile tgk pashmina yg gile lawa tergantung2 kt tepi jalan tu . act , mama yg nk beli tpi aku pun menggedik nk jugak . alang alang dah smpai situ , beli jelah bnyk bnyk kan ? semuenyee murah murah . haha alang alang menyeluk pekasam biarlah sampai ke pangkal lengan ;P

Rambang mata bile dah smpai dpan kedai . klau boleh semuenye aku nk kaut . mama pun lebih kurang je . hihii sebenarnye nk lama lama lg kt situ . tpi cuaca tak mengizinkan . cehh haha . panas terik yg membuatkan aku pening bile pilih pashmina . err *tade kaitan langsung . 

Kesian ayah and adik adik aku . asik ikut je mne mama and aku pergi , haha dorang tak beli pape pun . yelahh , takkan dorang nk pakai pashmina pulak kan ? nyah jadi nye nanti . klau boleh semua kedai aku nk ajak mama msuk . tapi dah tak larat so balik jela . ckup la dua pashmina . lain kali boleh pergi lagi . hihii kali ni takde mood nk snap picture :) K bye . 

Assalamualaikum .

1 comment: