Friday, May 6, 2011

Mid-year semakin hampir :(


Assalamualaikum

Oh myy . lamenye aku tak update . hm i'm sick and totally sick __' err benci selsema . tak boleh tenang lngsung . kejapkejap bersin , tak smpai 5 minit bersin . haih . bnyk betul dugaan yg aku alami . Mid-year pun dah dekat . result Pra Pmr pun err -.- tak pyah ckap laa . tpi kira okay laa , sbb semuanye meningkat . alhamdulillah .

18mei Mid-year . hadoidoi baru hbis satu periksa dah ada lagi periksa yg lain . ni lah die dugaan budak form3 takpe lah , bersyukur je kan . aku pun nk dpat 9A so kne lah rajinrajin kan kan kan . hihii berlagak mcm dh sedia , padahal tak sedia lngsung . harihari buat homework tak smpat nk study . hm tu lah alasan aku , tak sempat tak sempat tak sempat . haha

Err virus malas aku semakin menjadijadi . nak buat homework pun malas nk mampus . haha blum smpai 5 minit duduk buat homework dah bngun pegi dpur makan . asik mkan je aku ni . hihii fb pun dah tade pape . online fb tpi active kan bende lain . grr 7.30 dah . Kbye ;)

No comments:

Post a Comment